17 januari

Social kompetens handlar om en individs samspel med andra, dvs en mycket enkel och viktig sak att hälsa när man kommer hem till någon annan.  Innan jag nu personligen går hem till folk men inte säger hej till föräldrarna eller vad det nu kan vara. Det stör mig så förbannat. Aja äh jag släpper det. Har mycket andra saker som stör mig nu. Det är fullt i huvudet snart. Men jag ska inte gnälla för det måste verkligen vara något som är inne nu, jag tycker att jag hittar gnäll och "tycka synd" inlägg hos var och varannan. Oftast har man själv skapat den sits man sitter i och om det nu är så hemskt eller vad det nu är så personen ifråga du ska skylla på är oftast dig själv. Ganska lätt liv vi lever om man tänker efter. Jag gillar det!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Mia!

Du vet kanske inte vem jag är men jag jobbar tillsammans med din mamma på Nautilus. Jag har också ett barn i samma ålder som din son, Meja, hon är närmare bestämt 9 månader. Jag vet inte hur jag hittade hit, via någon annans blogg. Det är kul att läsa om hur positivt inställd du är till allting, jag känner mig utpekad av din förklaring till gnällbloggar. Haha men så är det väl man har både sina bra och dåliga stunder. När jag känner mig deppig nästa gång ska jag gå in och titta på din blogg. Ha det fint! Hälsningar Moa

2010-02-15 @ 10:16:52
URL: http://moasfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0