3 januari

Mina tidiga kvällar går inte som planerat, sitter här tröttare och slitnare än jag har varit på länge, länge. I kväll kanske att det händer, får se. Igår var vi på leklandet, men det var så mycket folk så Alvin var ganska stel i början. Men sen släppte allt och han skulle vara med dom stora barnen. Han är så fin! Fast så klart glömmer jag kameran hemma när vi gör något så inga bilder har heller, men men det kommer fler chanser. Sen gjorde vi väll inte så mycket mer igår, var hos mamma och dom en snabbis det var det vi gjorde. Idag på morgonen så hade vi tänkt gå ut och åka pulka men med mina tankar kom vi inte längre än just tankarna. Kanske hinner gå ut och åka nu efter gossen har vaknat om det inte hinner bli för kallt. Mina tankar börja far lite hur dom vill igen, har sådan ångest för att börja skolan igen så det inte är sant. Vill inte men jag måste ju. Skola i sig är väll inte så farligt men att lämna bort Alvin under dagarna kommer inte bli kul. Det känns som att han är för liten för det. Alldeles för liten, nånå det är inte mycket att göra åt. Skolan måste bli klar och den blir ju bara det på ett sätt. Nu ska jag försöka hinna med en dusch innan Alvin vaknar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0