Jag är på så otroligt bra humör idag, inte...

foto215 (MMS)

Jag är på så otroligt bra humör idag, inte för att jag fastnade i boken halva natten och varit dö trött idag, inte för att jag brände middagen i ugnen, inte för att ni alltid är som ni är, inte för att jag hade en övertrött son, inte för att alvin kanske blivit magsjuk och spytt ner hans säng, min säng och mattan, inte för attjag är fattig den här månaden och inte ens har råd att tanka bilen, inte för att jag är godis sugen, inte för att jag har missfärgat massa kläder i tvättmaskin, inte för att lägenheten är som en bastu, inte för att jag rödaveckan och absolut inte för att du har slängt mina saker! Det var min dag de, jag hoppas innerligt på att morgondagen blir bättre! Nu ska jag ta och fortsätta läsa min bok som är så spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0