Nu har jag parkerat mig framför tvn och h...

Nu har jag parkerat mig framför tvn och här ska jag ligga tills min kropp säger stopp, jag är helt slut i skallen efter denna händelserika dag men däremot är kroppen inte trött alls. Jag måste nog röra på mig mer de visar ju både vågen och min rastlösa kropp. Hade jag varit rik just nu hade jag fixat tuttar, där skulle de bli lite silikon så dom Sitter där dom ska och inte ramlar ner till golvet när bhn tas av. Fast de är endast i nödfall den tas av typ när jag duschar, jag sover till och med en sådan, oskönt men sant! magen och mina lår skulle överflödig hud tas bort men bara om jag hade så mycket pengar att jag inte visste vad jag skulle göra av dom för lite hud kommer jag behöva om jag fortsätter med dessa svullo takter. Jag har funderat borde inte jag få bröstoperationen betald med tanke på att vissa får magen opererad och de räknas ju också som skönhets operation. Vad tror ni? Funkar de? Jag kanske borde gå och dra en snyft histora för farbror doktor! Ne nu ska jag kika på sex and the city:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0