Söndag. Helgen har v...

Söndag. Helgen har varit bra, valde att gå ut fel dag men de gör absolut ingenting, jag hade de mysigt igår med alvin. Vi åt goosa och kollade bananer i pyjamas. Försökte sova men de var svårt för oss båda men tillslut så slutade bussarna att gå och folket gick hem och sov och de gjorde vi med, sov alltså. Gossen sover just nu men kommer troligtvis vakna en gång till för att extra kolla så jag ligger här bredvid honom som han har börjat göra dom senaste nätterna. Jag börjar jobba imorgon och jag känner mig tröttare än jag varit på länge, inte så speciellt bra tajmning! Ne nu ska jag ta och förbereda morgondagen och sen ska jag återvända hit till sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0