1 maj

Just nu sitter jag och kolla teen mom på mtv och det måste vara det sämsta skit som någonsin visats på tv. Varför jag då kollar på det vet jag faktiskt inte. Alvin har åkt med mamma och gänget till stugan och kommer hem först imorgon, han har det säkert kul där fast jag själv känner mig som en ur usel mamma. Jag  saknar honom mycket, mycket MYCKET! De här är inge kul, jag vill åka ut dit fast få se sen när jag kan börja köra bil igen. Gårkvällen var bra fast mina skor kan ta sig någonstans, gud vad mina fötter värkte. Jag har inte kunnat sova längre än till 20 över sex så det här börjar bli en vana att stiga upp så tidigt och det värsta av allt är att jag känner mig hur pigg som helst. Nu ska jag hoppa i badet och ligga där i timmar.
Han är så fin min son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0