2 maj

Idag kom min ena halva hem och gud vad jag har saknat honom, vi har myst och busat hela eftermiddagen. Just nu ligger han och sover han är trött efter helgens alla äventyr. Vem är inte det? Dum som man är så sov jag inte ut ordentligt någon dag men då har jag fått bort en massa från att göra listan istället och det är skönt. Jag ska ta en tidig kväll idag hade jag tänkt ska bara läsa lite bloggar och sen ska jag hoppa i säng mysigt. Förresten från en sak till en helt annan så har jag glömt att berätta en ganska häftig sak. Jag träffade en kille i fredags som brukar läsa min blogg, ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte att killar höll på med sånt. Men jag tycker att det är skitfräsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0