21november

Eftersom ingen frågar så säger jag det själv, jag hatar min bunker till lägenhet. Jag hatar att den är så jävla lyhörd, jag hatar att jag har en galning till granne, jag hatar att jag inte har några fönster i normal höjd, jag hatar att vara här, jag hatar planlösningen och jag bara ogillar det här stället! Tur att jag har vänner som drar med mig/oss på galna äventyr så jag slipper vistas här. Alvin ogillar också det här stället, alldeles för litet och jävligt. Men det är så jäkla mycket bättre än rummet hos mamma men det är inte tillräckligt bra för oss! Jag har nog kommit lite snett nu eller något, jag kan fan bara gnälla nu förtiden. Det ska bli skärpning, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0