28 november

fast jag har fått böter, fast jag har ett extremt sug på något gott just nu och mitt hem har inte det bästa utbudet på sånt så är glad. Glad för ingenting typ, nästan löjligt glad ni vet. Vet inte vad det kan bero på, kan det vara så att man blir glad över att skratta? Jag tror att det funkar så. Mina grannar delade med sig av sitt sexliv, hade jag vetat vem som bor ovanför mig hade jag blivit väldigt generad nästa gång vi träffas i trapphuset, nu slipper jag det också eftersom jag inte vet vem av alla mina grannar som bor just där. En sak som är säker är att dom behöver en ny säng iaf, det gnisslande ljudet i takt kan fan inte vara hälsosamt för deras öron. Hoppas att dom varit snälla och tomten kommer med en om inte annat för att jag ska slippa höra dom, och när tomten ändå är i farten kan han ta med någonting så kärringen slipper stöna så jäkla högt. Behöver jag säga att jag är små äcklad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0