17 oktober

redan sjuttonde oktober, sjukt vad tiden springer i väg. Lite läskigt. Jag har hamnat i någon slags svacka eller ja typ 20års kris. Jag visste inte att man kunde ha ålderskris redan när man är 19, som jag ,snart 20. Det känns som att åren bara rullar på och jag hinner inte göra, känna, se ja allt vad man nu vill göra. Tiden räcker varken till eller stannar för att vänta på mig. Någon slags inre stress över det hela.
När jag var mindre så tänkte jag alltid "när jag är tjugo så ska jag har hunnit göra det och jag måste bara göra de och de". Nu har jag några månader kvar till 20 och vart  fan har jag kommit med mitt liv? 20år var ju något stort och vuxet och ja jag känner mig varken stor eller vuxen. Jag är mer beroende av min föräldrar än på länge! Jag vill gå klart skolan och skaffa mig ett jobb, tjäna egna pengar och köpa mina egna saker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0