20 oktober

Alvins ögon ser värre ut nu! helt röda och han fick knappt upp dom för att han hade så mycket sånt där äckligt gegg där. Tycker så synd om honom, men febern är helt borta så det är ju bra! Jag själv sitter med en konstig smärta i magen som jag har haft nu sen i söndags typ, konstigt vette fan vad de är. Nå nå säkert inget jag dör av eller hoppas inte de iaf. Min dag ser ut att sluta nu ganska snart om inte hemligt besök dyker upp, kan vara trevligt det med! Skönt att ta tidig kväll när nätterna inte innehåller den sömnen man borde ha.
Och sen måste jag bara skriva att jag har fått lägenhet på stan, mitt på stan! Orkade inte börja svara sådär så jag svarade såhär istället!
Han vill inte riktigt vara med, det är ju roligare att se sig själv röra sig i kameran.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad skönt :D

Kanske man får komma förbi nån dag och hälsa på er:D

2010-10-21 @ 23:17:20
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0