15 september

alla mina inlägg ajg skrivit avrje kväll har inte kommit in. Mysko! Aja jags itter i skolan just nu har tråkigt. Våra liv rullar på som vanligt. Alvin har blivit väldigt vaktig och dagislämningarna är inga roliga. Min lägenhetsfront verkar inte röra sig, inte alls. Tråkigt tycker jag! Folk säger att jag inte ska ha så bråttom med lägenhet, men jag är tok stressad. Jag vill få mig ett hem, så att jag kan lägga allt bakom mig och ta nya friska tag. Ett hem som jag kan anpassa efter Alvin, jag är skitless på att vakta han från alla andras saker och från alla farliga saker. Jag har det bra hos mamma, ja det har jag men det är inte mitt hem nå mera, kommer inte att bli det heller. Man känner sig ivägen på något konstigt sätt, fast alla verkar tycka att det är hur kul som helst att vi bor där. Men just för att när alvin sover så måste alla vara tysta, eller inte tysta men alla måste anpassa sig efter oss och så ska det inte vara i ett hem. Jag kan inte ta hem kompisar när alvin sover, eller kan kan jag väl men då måste vi sitta i köket. Men inte efter 10 då ska ante sova (han sover på soffan eftersom jag ahr atgit axelsrum och axel sover med mamma). Axel kan inte ta hem sina kompisar för att jag har atgit hans rum. Stackare! Se vilken underbar familj jag har som ställer upp så mycket för mig! Mamma tvättar våra kläder som om det inte vore nog med tessan,nisse,axel, antes och hennes egna kläder, jag ahr maten serverad, jag har hjälp på morgonen om inte mamma jobbar, jag blir väckt på morgonen, mamma handlar, ja hon gör allt men ändå är jag inte nöjd! Jag saknar ett hem där jag kan tvätta MINA kläder, där jag kan handla, där jag kan städa, där jag kan göra vad ajg vill utan att störa andra. Men jag är inte bitter över det här jag tror på framtiden, jag tror att framtiden kommer att ge mig det jag förtjänar de vill säga en snygg,sexig, mörk kille med fina armar och med helvettes mycket charm! Han ska vara snäll också och sen är det ett plus om ahn kan finska så mormor och ukki inte är lika ledsna på mig nå mer. Dom anser att man har en chans på sig och då ska man hitta den där perfekta personen man ska vara med hela livet. Men jag tror på att testa sig fram det är ju så man gör med allt annat. Nu lät det där helt fel men skit samma framtiden kommer att göra mig lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0