21 augusti

Jag är så stolt. Min gosse är expert på att göra mig stolt, så där löjligt stolt ni vet. Han är så duktig att gå på pottan, han är så duktig att tvätta munnen och händerna, han är så duktig på allt. Han är till och med duktig på att sätta stopp i toan, det är väl säkert bra de med.. till något. Två gånger i dag, en med massa dasspapper, men vad gör det? vi har ju faktiskt kul. Andra gången var mindre kul,eller är. Något som sitter så in i helvettes hårt där i rören så ja jag vet inte vad jag ska göra. Det är stopp. TVÄRSTOPP! vattnet är nästintill på golvet och jag har provat allt utan några framsteg. Han är busig min son. När jag frågar vad som är där nere svarar han att han inte vet. När jag frågar vem som vet det svarar han nisse. Om jag frågar om han ljuger så kollar han på mig och säger jag inte ljuger. Nisse ska nog få komma och fixa skiten han ställt till med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0