16 december

här var det liv i luckan.. Inget jag tar åt mig eller rör mig ryggen om jag ska vara ärlig. kommer inte från riktigt rätt person. Skit samma min dator har varit "sönder" nu i några veckor eller de var så jag trodde var fallet. Tappade den i golvet och efter de har den varit stendöd. Alla som haft vägarna förbi mig har försökt starta den men den har inte visa någon vilja alls. Idag däremot fick jag någon ide om att kolla sladdarna och jovisst de var ju bara sladden det var fel på och startknappen glappar nå fruktansvärt. Men den gick igång tur de annars hade den fått vara sönder. Händer mycket i mitt liv just nu, allt för mycket känns de som. Har lite svårt att hänga med själv men de kanske är så de ska vara och de kommer bli så bra allt, jag vet. Alvin mår bra, vi har haft en såndär riktigt bra vecka, lite bråk mycket mys och ännu mera lek. Grabben har varit på dagis i veckan efter en lång lång ledighet, får se hur länge de tar innan han blir sjuk. Brukar inte hinna gå mer än tre fyra veckor så är han sjuk. Han måste vara frisk för att hans mamma har lite större grejer på g här snart. Snart har vi björkispremiären också att se fram emot, ojojoj det händer så mycket.

ska byta lösenord och grejjer nu, kommentera om ni vill fortsätta följa mitt liv så skickar jag ut nya lösen och gerjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0