26 mars

Idag är jag ledig hela långa dagen så vi har mycket inplanerat. Jag har klippt alvins hår. Det gick inte alls, snett och jävligt. Men tur att jag ahr en mamma som kan klippa. Han vägrade sitta still och var rädd att jag skulle klippa hans öron de slutade med att ena sida är kortare än den andra. Nånå jag försökte iaf. Vi har tvättat och nu ska gossen vila sen sticker vi ut och hittar på något, vad vet jag inte ännu men kanske pulkabacke eller nått skoj. Kanske skidor få se vad lilleman säger. Sen veckans höjdpunkt enligt alvin, LÖRDAGSGODIS OCH BOLLI! Vilken mys dag, de här är livskvalitet på riktigt.
han är en apa framför kameran. här ser ni håret jag misslyckades med. Stackars.
jag missade men han pussade mig på kinden. gullunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0