11 januari

Vilken hård dag, idag när jag vaknade var det bara att hoppa i kläderna och åka upp på stan med mamma och stian. Vi köpte en massa saker, massa småsaker. Vi hittade tyg till drapperiet så nu ska den bara sys och sen får man hoppas att det blir fint. Sen åkte vi på jysk och där köpte vi sängkläder och något annat som jag inte kan komma på vad det var men det var säkert inget viktigt eftersom jag redan har förträngt det. Efter de vart det coop och storhandling, så nu har vi mat hela veckan och vad skönt det ska bli att slippa handla varje dag. Kom hem igen efter 4 och då var det dags för käk lagade potatismos och renskav. sen tog krafterna slut så vi vilade på soffan och vaknade i panik vid halv 9, hoppade i duschen och ringde julia sen kom dom hit. Julia,Ronja,Elina och Mia vi satt bara och kolla tv och pratade sen vart dom hungriga på empes mat så dom åt och sen vart det monopol hos ronja och elina och jag vann! trevlig dag va och att få avsluta den med en vinst, kan det bli bättre? :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Mia, vars är du min trogna vän? jag saknar dina långa och roliga inlägg :) ring mig

2009-01-12 @ 19:31:17
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0