15 januari

Har just kommit hem ifrån mamma och gänget som hade gjort supergod kyckling. Jag har bara hunnit fixa lite här hemma och så kom jag på att jag inte skrivit något inlägg idag så började först snoka runt i alla andras bloggar innan jag kom till ro för att börja skriva själv. Jag har märkt en sak att jag skriver bara om mina dagar, vad jag gjort och vad jag ska göra. Men det är hur många som helst som skriver om mode eller film eller något sånt så jag satt och tänkte vad jag skulle börja skriva om för att göra bloggen mer intressant men jag kom inte på något, för jag har inget sådant intresse. Tänk er själv att jag ska blogga om "dagens mat" eller något, nej det hoppar jag helt över, det är ingenting för mig. Men den senaste veckan har mina sidanvisningar bara blivit högre och högre förut hade jag bara två nu har jag över hundra varje dag. Så tänk hur många som egentligen läser om allt jobbigt och onödigt jag skriver om. Jag fattar inte! I dag har jag faktist kollat ruff riders, fast har sett den tidigare med malin men stian hade missat den så har suttit och kolla den med han och nisse, och direkt ante kom hem började nisse gnälla om att dom skulle åka och hämta hem skotern. Han vart sugen! Förresten hörde jag något om att man kan kolla hur stor chans det är att man får en kille eller tjej som första barn, man kollar bara på sin egen mamma vad hon fick som första barn så kollar man samma sak med sin mormor och gammel mormor,  har alla dom fått samma kön som förstabarn så är det 60% att man själv får det. Fast både mormor och mamma har fått flickor medans gammel mormor fick en pojke så kunde inte kolla det så heller. Det stämmer säkert ändå inte men då hade man haft någonting att tro på i alla fall. Jag själv tror att det är en liten uno som är där inne men alla andra säger att det är en tjej, så det blir spänning på högsta nivå. Får se om malin,madde och julia skulle komma förbi då blir det att spela monopol tror jag, är lite sugen på det spelet faktist!


Kommentarer
Postat av: Miifi

Vill ha tips på vad du ska skriva om i din blogg så tycker jag att du ska skriva om hur det är att vara en ung mamma. Det finns flera bloggar som skriver om det, men det är mer intressant att läsa om än modebloggarna som visar "dagens outfit" hit och dit och fotar vad fan de käkade till lunch! Haha.



Men i alla fall jag hade verkligen gillat din blogg då eftersom det är ett intressant ämne för mig eftersom jag själv aldrig skulle våga! ;D



P.s. Jag chansar på en liten flicka ;D



Kram!

2009-01-15 @ 19:16:52
URL: http://miifi.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag tror iaf att det blir en liten Sally : )

2009-01-15 @ 19:30:43
URL: http://ronjaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja du vet ju vad jag vill att det ska bli :D. En liten flicka.. Det hade jag velat ha iaf :D.

Men det är klart att man hoppas på den sötaste ungen i världen, oavsett kön :).

Kram!!

2009-01-16 @ 07:44:26
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej helt fel, det blir en pojke! En snygg pojke :)

Vi hörs senare idag vännen <3

2009-01-16 @ 13:26:34
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0