16 januari

Så nu har jag faktist fått bort lite saker som skulle göras, jag har städat toaletten och det finns inge värre än att städa den. ändå har vi inte bott här länge men det var fullt av ludd från handdukarna så allt såg extra skitigt ut. Sen har jag också faktist hunnit laga mat, eller laga och laga men slängt maten i ugnen och det var faktist gott. Vi försökte på oss en monopol runda men stian blir alltid så sur när det går dåligt för han så vi spelade aldrig klart. Nu sitter han som fastklistrad framför xboxet igen så nu ska jag börja dammsuga bara för att reta han när han inte är på sitt bästa humör. Förresten har min telefon varit ovanligt tyst idag, ingen har ringt förutom mamma då, det betyder alltså att de börjas snart eller kanske inte man vet aldrig. Det åter står att se!


Kommentarer
Postat av: Julia

Förlåt att man varit dålig på att umgås men imorgon tänkte jag ta med dig på äventyr! Emil börjar fem på morgonen imorgon så jag vaknar tidigt imån och så ringer jag dig, godnatt min fina<3

2009-01-16 @ 20:15:24
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0