1 juli

Och tiden springer bort känns det som. Nu ska jag vara en liten glädjedödare men snart börjar faktist eran skola. Det är inte länge kvar. Och tänk när ni börjar skolan så är det bara ett halvår så börjar jag igen. Jag får lite ångest om jag tänker på de om jag ska vara ärlig. Jag är ett år efter i skolan men fy fan vad jag ska plugga! Säger jag nu ja men sen när jag sitter där så har jag tankarna någon helt annanstans. Ne men igår var jag faktist och gjorde min första sommar aktivitet, 10 på kvällen, vindstilla, mygg som var hungriga och så midnattsolen. Jag och Fl vann stort, vi kan det dära med att kasta vedträn. Det var kul. Det vart förresten festivalen för min del också på lördagen, Ante ställde upp som barnis så jag och Stian var och rastade oss lite grann. Det var kul mycket folk och sådär. Just nu sitter jag här smälter pizzan och lyssnar när Stian och Axel snackar och spelar. Ska sätta in lite bilder från dom senaste dagarna. 


Kommentarer
Postat av: madde

2009-07-03 @ 23:39:27
Postat av: madde

jadu mia, vi som var där vet ju vem som egentligen vann! varför sitter du och ljuger nu mitt i allt? :)

2009-07-03 @ 23:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0