25 juli

Jag gick till mamma men middagen var jag tvungen att hoppa över. Gossen vart akut trött trodde jag så bäddade ner han i vagnen och tog en promenad ner till lompis men Alvin vägrade somna men han var tyst i vagnen! De ni, det är inte varje dag det händer så det var extra kul. Eller ja nu har han ju blivit bättre på det än vad han var tidigare så det är ju skönt! Imorgon hade jag tänkt att promenera en lite längre sväng hoppas bara att vädret blir bra. Det behöver inte bli varmt men det behöver inte regna i alla fall, eller vad gör det jag har ju en regnjacka nu så det ska väll inte göra något. Snart blir Alvin 5 månader, på måndag lite mer exakt. Han börjar bli stor nu, det märks att han är en tungviktare när man har han i bärselen eller bär han i famnen. 8 kg är inget att leka med, jag måste ju ha grädde i brösten! Nånå ska inte klaga han blir ju inte lättare precis och jag får ju lite muskler, eller ja det hoppas jag. Fick för övrigt med hans prat på film idag, har tidigare bara fått med när han oaar men nu fick jag med när han spänner hela kroppen och han liksom skriker, fast glatt! Han är för söt min lilla trollunge. Ne nu ska jag för andra gången försöka mig på en smörgås. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0