15 september

Mycket har hänt sedan sist jag skrev här, mamma har fyllt 40år, malin har hunnit bli 18år och lillgossen har döpts. Skönt att vi har fått bort det där dopet, det tog sin lilla stund men nu är det bort gjort iaf. Har just kommit in har varit och promenerat med gossen och han sover fortfarande i vagnen, helt otroligt. Sitter och funderar på vad dagen har att ge men vet inte vad jag ska göra. FÅ se vad som sker. Orkar inte sitta inne en dag till man blir tokig av sånt. Herregud kollade på svenska hemmafruar eller vad den hette igår och så läste jag aftonbladet precis den där Anna Anka kan ju inte riktigt vara helt hundra, hon vill att hela serien ska handla om henne för hon tycker dom andra fruarna gör bort sig. ja alla är vi olika och tacka fan för det! Ne nu ska jag läsa lite och slänga på en tvättmaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0