1 april

Just nu ligger jag i sängen, jag är redo för john blund klockan 7 på kvällen,tragiskt men sant. Har just sövt Alvin hans energi la av så det var bara att sadla om till natten. Jag är så sugen på allt godis som jag vet att vi har i skafferiet men jag kan inte äta idag igen. Jag kan inte vara ensam om kvällarna det går som inte det enda jag gör är att äta. Om det hade varit mat hade inte gjort något men jag äter bara godis. Igår åt jag en familje guf påse och så slank en choklad ner. Äckliga jag. Och en cola och en bulla och tidigare på dagen en pizza. Jag är SUND! Men än syns inte mina svullotakter på vågen men vän ta om en månad jag rullar fram och ingen kan stoppa mig, jag bara rullar fram. Nu ska jag dra täcket över huvudet,Alvins sjuklighet i två veckor har satt sina spår, jag såååå slut! Men jag gillar det de är skönt både att gubben är frisk och att jag är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0