14 april

Idag har vi varit på konsert med skolan och jag smälter, beundrar verkligen dom som kan sjunga. Det var både kul och bra så det var toppen. Jag gillar sånt där som har med dans och musik att göra, synd att man inte kan något av det själv bara. Just nu sitter jag och funderar över middagen, jag har sådan mattorka så det inte är sant. Alvin sover, han är helt slut när han kommer hem från dagis. Stackarn plus att han har världarnas bula i huvudet. Han hade sprungit in i ett bord på dagis. Det är synd om han idag. När han vaknar och vi har ätit så ska vi åka ner till mormor och ukki, jag hade behövt hjälp nämligen imorgon med alvin. Vi ska ha någon super viktig information om projektarbetet och jag har inte dagis tid under den tiden så. Men i värsta fall får han följa med på den. Det är ju vilket som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0