29 april

Nu sover äntligen gossen efter nästan två timmars velande. Men idag var jag inte ens nära på att ge upp, mitt tålamod har blivit mycket bättre. Fast jag har aldrig gett upp heller men varit nära någon gång. Idag var han trött stackars liten, alldeles för trött det var väll de som störde han lite. Jag måste bara berätta hur söt han är, Jag ligger i våran säng bredvid hans säng där han ligger. Han slår mig och sliter mig i håret för att han måste ligga i sin säng och inte får ligga med mig men just eter han har slagit eller rivit mig så säger han aaahaaaj och kramar eller pussar mig. Han är smart min son! Nu när jag har fått ge mig själv lite beröm angående mitt tålamod ska jag ta mina samällsböcker och plugga till provet som jag har imorgon på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0