20 oktober

Alvin är ju sjuk och eftersom att han är sjuk så är det ju hans villkor som gäller! Fast det är de ju nästan alltid annars också men nu är det extra märkbart! Alvin till mig 00.53 - mamma, mamma! Saft!  Jag svarar ne alvin det är natt. Men eftersom att han har fått saft varje natt nu när han har haft feber så tänkte jag äh vad fan. Jag går upp blandar saft och han dricker. Somnar om snällt. 02.15 Mamma saft! Jag vaknar känner på han och nej han har inte feber. jag försöker nej alvin det är natt, kan du ligga på kudden? få mamma se? nej då svarar han Neee saft! och jag nej alvin det är natt. vet ni vad som kommer då? Jo Mjölk. äh tänker jag att det går smidigare om jag går och hämtar men jag säger att han bara får vatten! Han dricker vattnet och somnar om igen. 40 minuter senare mamma mamma saft! Nej alvin vi ska sova det är natt. Mjölk!!!! nej alvin vi ska sova!!! COLA ropar han.. Nej alvin du får vatten! Men då tog jag med en vatten flaska, tänkte lite längre den tredje gången. Han vet vad han vill min son. Nu har i alla fall febern släppt bara den äckliga ögoninflammationen kvar.. Min stackars pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0