22 december

Idag på morgon var jag nästan uppe med tuppen eller ja jag var vaken halv 8 inte ens på loven kan man sova men det är väll bara att skylla sig själv när man fixar möte på morgonen. Äh men det gick ju bra sen var jag med linnea och åt på safari och knallde lite på stan sen for vi till deras nya hus och kollade och det var riktigt fint där! efter husbesöket fortsatte trippen till jysk och mio, hittade inget men syrran köpte två lampor. När jag kom hem igen hit till tuolla kom den där feberfrossan tillbaka men efter en tupplur var allt bra och då kom det storbesök, jullan, frida, ronja och elina var förbi och hälsade på, det var roligt att nästan alla var sammlade igen efter jag vet inte hur länge. Men det var kul att se er brudar. Och jullan jag glömmer inte vad du sa innan du gick, nu har du lovat mig!  Jag längtar! Ne men måste bara skriva att mitt hjärta har åkt på magsjuka, riktigt trevligt så här innan jul och allt. Men jag hoppas att du blir frisk innan julafton så du inte missar mormors mat får då kan du lika gärna vara sjuk till nästa jul. Ne men det blir du! Nu ska jag ta och spela lite bloons och avsluta kvällen med några avsnitt two and a half men.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Det var kul o träffa dig också :)

Vi får ta o hitta på ngt kul här någon dag :)

Pusskram <3

2008-12-22 @ 23:39:29
URL: http://ronjaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jullan

Jaa ohja alltid lika trevligt med er! Och mia, jag lovar och svär. När du kan så kan jag! Jag har i den där barnsligheten än som tur är :) godnatt vännen min

2008-12-23 @ 00:17:55
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/
Postat av: Ronja

Haha okeeej :D tur de.. jag kan ju prata lite för mkt vissa gånger :)



Men duu.. vi måste ju hitta på ngt här nån dag.

Vill ju träffa dig lite mer också nu när det inte är skola :D Kraaaam gullehjärtat.

2008-12-27 @ 21:36:33
URL: http://ronjaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0