7 oktober

Idag har jag inte gjort mycket bara varit i skolan och sen efter det övningskörde jag lite och nu sitter jag här hemma och lyssnar musik och löser korsord. Jag börjar bli som mormor. Igår i skolan hade vi hlr grejjs så hade inte vanlig skoldag och det var ju skönt. Imorgon har vi ergonomi med emilias mor så då ska vi vara på sjukhuset hela dagen, skönt en till slapp dag och så blir det ju lite spänki och se vem hon är. idag får jag hämta ut mina kläder som hade kommit från hm fast skulle först få dom nästa månad så få se om allt har kommit och få se hur jag löser de med nästa paket som skulle ha kommit, det måste ha blivit nå fel. aja men isf så hoppas jag på att allt har kommit. Senare tror jag att jag ska ut och promenera eller något, det känns som att det skulle behövas. Älsko kommer väll snart så får ta med han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0