25 februari

Idag har jag inte gjort så mycket jag vaknade och kollade skid- vm sen kom jullan förbi så vi satt bara och pratade sen när hon gick så tänkte jag faktist hoppa i badet men då ringde min mor så vi åkte och handla. Skönt med mat i kylen igen. Sen har jag inte gjort så mycket mer bara varit hemma och sen for jag ner en sväng till Linnea och Conny bara och kom hem därifrån vid halv 8. Sen har jag hjälpt stian men hans svenska läxa och så har jag faktist bara suttit och tråkat resten av kvällen. Nu ska jag ta och kolla lite two and a half men sen sova. 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Förlåt att jag inte ringde igår.. glömde helt bort.

Men imorgon så hör jag av mig :) Kraam ; )

2009-02-25 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0