28 januari

Jysk har lurat mig, inte hade dom fått in några korgar som dom sa. Ne så nu vet jag inte hur jag ska göra. Är i valet och kvalet om jag ska köpa dom där onödigt dyra korgarna eller hur jag ska göra. Men det problemet skjuter jag upp tills vidare. Det löser sig säkert. Jo som jag skrev i förra inlägget om min far, jo visst skrev ett sms åt han eftersom han inte hade hört av sig så han ringde. Men han hade haft så mycket att göra så han hade inte hunnit svara. Och jag menar har man inte hunnit svara på mer än 24 timmar då har man MYCKET att göra. En stjärna för sig det där. Just nu sitter ´jag och försöker skriva en uppsatts till svenska men jag har ingen fantasi så det går inte så där bra som man vill att det ska gå. Vet inte hur jag ska börja så kommer absolut ingenstans.  

Kommentarer
Postat av: julia

Förlåt att jag inte hörde av mig efter att jag handlat men jag läste din blogg och såg att du ändå skulle sova efter badet :) så jag tänkte att jag ringer när jag slutar istället!

2009-01-28 @ 14:52:29
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0