13 juni

Vilken dag igår, på morgonen var jag på stan och handlade massa saker åt Alvin sen kollade jag utsläppet. Och alla var så glada och hade så kul. Längtar tills man själv stå där. Efter det vart det fika här hemma med Stian och lite annat folk. Åkte sen ner till madde och fikade igen och sen vart det att åka hem. Här hemma började vi dricka lite smått och i hopp om att jag skulle få fixa mig senare. Men så vart de inte. Jag hade skitkul tills det var någon som lacka ut totalt, jaa jag förstår inte. Det var mig du skulle ha flygit på för de var jag som sa åt dig att sluta slå in dörren.Hoppas du fick en bra kväll, jag kan då bara säga att du förstörde för jävligt många andra.. Det var min kväll inte så lockande va? Ne aldrig mer.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0