24 juni

Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar jag saknar er min kära mor och far. Maten smakar skit känner mig så klen, jag hunssas hit och dit jag trivs inte i armen! Det känns som att jag jobbar i armen, får bara ta order gör du det, eller gör det. Fy fan vad trist, ne hade tänkt knalla ner till mamma och dom där nere men det gick inte som planerat. Stian skulle sova. Vaknade halv tolv och frågade vad jag gjorde hemma, mig veteligen bor jag också här men han tänkte att jag hade fått ner vagnen, hunnit duscha,ätit ja och fixat allt medans han låg och sov. Så tyvärr hann jag inte längre och orken flög ur mig så jag åker bil ner ist när madde slutar och jobba. Ska bli skönt att komma bort härifrån ett tag, det ser förjävligt ut och varmt är det. Bara massa problem. Ne nu ska jag och Alvin gå och köpa blöjor så går tiden snabbare.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0