26 juni

Michael Jackson är död! Det var det första jag hörde i dag på morgonen när jag slog på radion så har popat hans låtar hela morgonen. En ganska bra start faktist. Sen har jag myst med min superpojke och så har jag varit ner till mamma. Agerade lite frisör åt henne och jag som inte är sådär riktigt haj på det där men resultatet vart bra, tyckte både jag och min mor. Så om ni ser någon på festivalen med lockigt snyggt hår så vet ni vem det är. Haha det är säkert bara hon som har snyggt och lockigt. Just nu sitter jag bara här och skriver för att fördriva tiden några minuter till så jag kan gå och sätta i gång en ny tvätt maskin. Har tvättat första gången klockan 2 men se åkte jag ner till mamma och jag hade i tanken att stian tar över, men inte det inte han hade somnat. Ne nu ska jag bege mig dit ner till den läskiga källaren! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0