5 juni

Lyssna på det här imorgon ska jag vara väldigt hurtig, ska nämligen köra ett svettis och friskis pass och sen ett box pass. Skönt! Men gissa om någon kommer dö, men det ska jag nog klara. Just nu ser jag fram emot en kväll framför tvn orkar inte gå ut och åka bil som planerna var från början. Jag ska sova hade jag tänkt, känns som att det behövs. Fast innan det så ska jag faktist ta och göra en macka för jag har faktist handla idag och jag måste ju passa på så länge det finns mat! 
 

Snart är dom mina! Är dom inte söta eller är dom inte söta? 

Kommentarer
Postat av: julia

Dom kommer passa dig perfekt! Blir så fint så fint :) vi ring imorgon! Godnatt min fina vän

2009-06-06 @ 23:11:50
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0