9 juni

Det är ingen vanlig dag för det är mias födelsedag, hurra hurra hurra.. Eller något sånt. Japp idag är jag kvinna så stort som stian håller på och tjata om. Kvinna det låter ganska stort, inte tjej eller kärring utan kvinna. Det är nog något bra tror jag. haha. Men jag har ännu inte hunnit känna på det hära 18års livet ännu, Stian skickade mig och köpa snus idag på morgonen men när jag är på väg inser jag att det regnar och då fick han göra det istället. Men det var ju bra för då fick han ju prata med sin kära vän som kioskägare. Hon hade tydligen också problem med jobbargubben i tvättstugan så nu hade dom ett gemensamt samtalsämne. Håller på att tvätta igen för märkte ju att de var typ sot eller något svart på alla kläder så dom var tvungna att tvättas igen, säkert från jobbargubben det med för han har väll säkert tvätta sina arbetskläder och inte tvättat efter sig. Jag skojjar inte vad det luktar där nere men nu har det förvandlats från sur disktrasa blandat med svett till järn eller typ industriverkstad. Det märks säkert att jag hänger upp mig på det där men det är jäkla störande. Ne nu ska jag köra lite vagn ett tag och se hur det slutar.  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis på 18årsdagen :)

2009-06-09 @ 16:43:09
URL: http://emmotsanna.blogg.se/
Postat av: Emilia

Grattis! :)

2009-06-09 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0