18 mars

Idag var jag på skolan och hade möte med söta Inga, hon fixade så att jag fick gå körkorts teorin på mådagar och det passar mycket bättre. Det vart perfekt och sen ska jag nog läsa något annat men vad vet jag inte, kursen måste vara kvällstid så det finns inte så mycket att välja på. Så får spåna på de ett tag till innan jag bestämmer mig hur jag ska göra. Det känns lite läskigt att gå in i skolan när man inte varit där på länge, mycket folk och surret. Det känns nästan som att jag måste springa ut fort. Jag tror att jag har gått och blivit folkskygg. Jag håller väll på att bli en sådan där ensam varg på riktigt nu då.. Mycket mer har inte hänt idag, teggan var förbi här och checkade läget och så. Alvin har fått badat idag och gud vad han myser i vattnet, det kanske blir en riktig baddare av han. Men han myser inte alls lika mycket när han ska upp ur vattnet och torkas. Ne det blir lite kallt. Just nu sover gossen och Stian sitter och kollar lost som jag har gett upp, kan inte sova om jag ser den sån mus är jag. 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jajustja : ) Vi kmr ju vara i samma grupp : p

2009-03-18 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0