21 mars

Jag är dålig på alla sätt att uppdatera den här jäkeln men ska ge de ett försök till sen ger jag upp mitt bloggande, det kanske ändå inte var min grej fast jag tyckte det i början. Men som sagt ska ge den ett försök till. Mina dagar bara rusar förbi, hinner inte med så mycket som jag egentligen borde eftersom jag inte ens går i skola. Men jag hinner inte med något alls jag är helt enkelt för seg som vanligt. Igår åt vi tacos och vi hade tur det fanns kvar till idag så har precis ätit resterna som vart kvar. Hade tänkt att gå ut och promenera idag men blåsten var inte på min sida så jag struntade i de. Imorgon kanske om man har tur hinner jag kanske ut en sväng om vädret tillåter. Min mormor och ukki kom förbi med tårta och bulla idag, man gör det i suomi och dom ville väll inte vara sämre så vi har ätit alvin tårta och han fick smaka lite grädde men det tyckte han inte om. Han har blivit stor och stabil nu min gosse, han kan inte ha dom minsta kläderna nå mer och dubbelhakan bara växer. Har just kollat robinsson mot min tro tycker det mest bara är svammel men kollade i alla fall men nästa vecka ska jag inte kolla de, jag hade rätt mestadels svammel de där. Nu ska jag mysa lite med mina två sen blir det sängen för imorgon hade jag tänkt få mer gjort än dom senaste dagarna. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

man behöver ju inte uppdatera bloggen varje dag jag gör de typ 2 ggr i veckan :P

2009-03-22 @ 11:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0