3 juni

sitter och glor på storebror samtidigt som jag försöker vakna till liv med en kaffe. Ja det tar flera timmar för mig att komma igång på morgonen har ändå vaknat halv 8 och är fortfarande seeeeg! Ska choka mig själv idag hade jag tänkt, ska nämligen ligga sten hårt på tvätthögen. Känns som att jag jämt tvättar. För övrigt så hade jag en överraskning i morse när jag vaknade. Alvin kommer och tjatar att jag ska kliva upp och när jag inser att han är blöjlös så får jag smått panik eftersom han nämt bajs tidigare. Jag frågar honom varför han tagit av blöjan och svarar Jag bada. Väl inne på toan hittar jag blöjan och en bajs i pottan. Gissa om jag är stolt! Han har alltså vaknat kännt att det trycker på och bråkat med blöjan så att han ska hinna ta av den och sen bajsat och sen kommit och väckt mig. Min sööta! sen om det var så det gick till vet jag ju inte men jag tror, det lät bra! Han som har väckt mig hela veckan ju och inte idag, det måste ha varit så!
bilderna går i julens tema så här lagomt till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0