:-)

Ibland funderar jag på varför funderingar finns. Hjälper dom någonsin någon? Eller är dom bara till besvär. Folk funderar alldeles för mycket. Oftast vet man ju från början och behöver inte alls fundera, men lik förbannat ska man fundera. Jag tror att funderingar bara leder till kaos, kaos i huvudet kaos i verkligheten. Kaos är fan bara förnamnet. De är som när vi säger att vi ska vila för att vi är trötta. Egentligen om vi tänker efter så har vi någonsin blivit piggare utav att vila, nu menaar jag inte sova utan vila. Nej jag tror inte de om jag ska vara ärlig. Vi blir seg och ännu tröttare som leder oss i någon jäkla ond cirkel. De jag ville ha sagt är att funderingar är skit för många. Borde inte få finnas för tänk att en fundering kan ställa till de så förbannat mycket för en person.frisk som sjuk. Smart som dum. Jäkla fundering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0