19 december

Mycket har hänt sedan sist jag skrev men nu känns allt bättre och lättare. Det kanske blir rätt bra till slut, bara alla runt omkring hade kunnat slutat och snacka massa skit så skulle allt bli lättare med desamma. Jag har hunnit börja min lassa praktik och hunnit avsluta min praktik inom handikapp. den första praktikplatsen var underbar trivdes som bara den och det här med lassarett är nog inte riktigt min sak om jag säger så fast det funkar ju så det är inte dötråkigt. Idag har jag inte gjort ett piss bara varit hos stians mamma och faster och ätit middag, lassange vart det och det var supergott! Just nu väntar jag på att Katti och björn ska komma och förgylla våran kväll. Det var väll allt jag hade på hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0