31 december

Äntligen har vi fått lägenheten och här bor vi nu, skönt med eget fast på många sätt är det skönare att bo hemma. Menmen nu är det så här och så får det vara. Hade lite svårt att somna igår kändes lite konstigt på något sätt men det går väll över. Nu ser jag faktist fram emot februari, det ska bli roligt att se vad det är för en som gömmer sig. Igår kom julia förbi och hon hade två presenter med sig som du absolut inte hade behövt hjärtat! Men det var jätte gulligt och det var superfint! Tack frida och julia. Hade planerat att få mera gjort, packa upp allt och sånt men så har det inte blivit har varit på stan och försökt hitta något fint jag hade kunnat ha på mig idag men det är inte så lätt att hitta något som sitter fint på mig. äh men jag fick med mig en tshirt och en bolero så det får jag nöja mig med! Just nu sitter jag bara och tråkar kanske ska gå till julia och vara med henne katti och linn kanske och så måste jag kika på lexie, hon är ju så söt!  Ne nu ska jag fixa frillan och sen beger jag mig nog till julia och ikväll ska vi till ronja och elina och mysa hela kvällen och kanske natten! Gott nytt år alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0