14 april

Idag har nog inte riktigt varit min dag på något sätt och den verkar inte bli bra heller. Vaknade redan vid sju och har bara kollat tv och knallat runt i flera timmar. Sen kom jussi och lina förbi, Fick en söt tröja va dom så tack, tack! Sen väntade jag in i det sista på stian som jag trodde bara skulle klippa sig halv 1 och sen på coop, men 10 minuter innan klockan var halv två så skyndade jag mig till lassa sur som ett bi.Hade tid halv två och när jag väl har tagit ner vagnen för alla jävla trappor och krossa till lassa och när jag öppnar dörren och ska parkera vagnen för att sedan börja klä av Alvin. Kommer Karin och frågar vad jag gör redan där... Hade tagit fel halv 4 var det och ändå kollade jag tiden igår, men då tänkte jag att när jag ändå hade tagit mig ner och ut så kunde jag lika gå ut och promenera för att kanske få mig själv på bättre humör. Knallade 1 timme och några minuter så strax före tre var jag hemma och ingen Stian sågs till. Matade Alvin och 10 över tre när vi var på väg kommer stigge hem och bara för att jag inte ska kunna vara alldeles för sur på han ,så köpte han en hårfärg åt mig. Så nu kan jag vara borta hemmifrån ikväll så vad ska jag hitta på? Det får jag se nu ska jag ta något att äta det har inte ens blivit frukost för mig idag så jag är HUNGRIG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0