18 april

I torsdags kom frida och Julia på besök men frida kom bara förbi en snabbsväng eftersom hon hade ont i halsen men Jullan stannade längre. Vi pratade ett tag och jag väntade på att stians mamma skulle dyka upp, hon skulle nämligen gå ut och gå med Alvin och jag hade tänkt övningsköra under tiden. Men hon dök aldrig upp så Julia tog saken i akt istället så Julia var och promenerade med gossen så jag fick övingsköra. Du är bra Julia men det vet du redan. Mitt övningskörade gick inte alls, det kändes pissigt att sitta bakom ratten igen inget alls fungerade.. Kommer aldrig att få det där efterlängtade kortet. Det känns vääälidigt långt borta. Men jag har halkbanan bokad nu och innan det måste jag ha hunnit köra med körskolan så det får gå som det går. På kvällen gick jag förbi en snabbsväng och hälsade på ukki på lassa och när jag kom hem var det fullt hus av norska medlemmar. Stians farmor,farfar,faster och barn var här och jag vart lite chockad när jag öppnade dörren och insåg att det var massa folk här. Min norska är på samma nivå som tidigare förstår ingenting och jag känner mig bara dum när dom pratar med mig och jag ser ut som ett frågetecken. Men det får jag väll lära mig att leva med eftersom han är mannen i mitt liv så det är väll värt att se lite dum ut ibland. 
Igår var Alvin mommos pojke, han har myst på med henne hela dagen nästan jag har bara åkt dit ner och mata han. Jag har alltså hunnit göra ganska mycket idag. Varit på stan och strosa men kom hem tomhänt. Jag vet inte om jag är allmänt snål eller om det verkligen inte finns något alls i den här stan. Hoppas på det sistnämda. Har hängt med Madde idag och kollat sex and the city filmen som jag har sett hur många gånger som helst men den är alltid lika bra. Sen vart det att åka bil ett tag och har nyss kommit hem. Alvin hade just vaknat när jag kom hem så ska försöka natta om han och hoppas på att han vill sova länge för känner inte för att vakna vid 7 imorgon. För övrigt så förstår jag inte vad jag gör för fel. Jag har inte varit på partajrunda på hur länge som helst och ändå hamnar jag i fylletrubbel. Ska nog isolera mig ännu mer om det är möjligt så kanske jag slipper sånt. Från och med nu skiter jag i vad alla har sagt och inte, jag orkar inte grubbla på sånt längre. 

Imorgon eller idag är det ju, ska jag ta det lugnt hela dagen känns som att jag är bakfull från all alkohol doft. Ursch! Så soffan och tvn är mina vänner imorgon. Nu tar jag kväll. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

När har du fått halkbanan ? ;p

2009-04-18 @ 11:11:05
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Aah okey :)

Nå jag hade den 18:de maj !

2009-04-18 @ 19:26:55
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0