25 april

Go Jarmo, go Jarmo! Har just kollat klart robinson och tur att min gubbe fick stanna, hoppas han kommer vinna hela skiten. Fast tror inte de Kristian kommer säkert spela ut honom. Men det är ju han som gör hela programmet med sin morgon gympa och allt han nu gör. Tidigare idag sprang jag iväg på stan och köpte mig ett par jeans leggins. Och hur sköna som helst, men stian bara skrattade åt dom. Men tur att de är jag som ska ha på dom och inte han. Sen var jag och övningskörde lite på dagen och ska inte ens skriva hur det gick. Efter det var det middagsdax och hade igen aning om vad vi skulle äta så kom Stian på den brillianta iden om att beställa thai mat. Mmm det var skit gott. Så vart lite trött efter maten så det har bara varit soffan efter det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0