6 april

Igår var jag hos mormor en sväng och hälsade på, moster och kusinerna har kommit upp så trevligt att träffa dom igen det var som några år. Två kanske eller något sånt. sen vart det att kolla slutet på sanningensögonblick och sen vart det sängen. Idag hade vi tid på bvc och Alvin hade växt som han skulle nu är han 59 cm lång och väger 5430g, jag trodde inte hade växt så mycket på bara en vecka men de hade han. Så det var ju bra. Sen har jag hunnit med en promenad på en och en halv timma så jag är ganska nöjd, än så länge fast mycket kan hinna förstöra min dag ännu men det får jag hoppas att det inte blir så. Nu måste jag underhålla lillen han tycker inte datorn är så rolig.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0