1 augusti

Nu är vi inne på årets åttonde månad, snart är det ju jul igen, tiden springer iväg. Idag har jag väll inte gjort så där mycket som jag egentligen borde med tanke på att vi tar flyttlasset och drar snart. Igår var jag och Madde och kikade vad jukkas hade att erbjuda men jag hade tydligen missat allt för mamma hade köpt jätte goda finska munkar men det hade jag missat. Jag såg bara dom där vanliga äckliga munkarna. Aja det kommer väl marknad nästa år också så då får väll jag försöka vara lite mer inne i matchen. Igår fick jag även veta att Svea inte var på smällen utan hon hade vätska i hela magen, hon är var tydligen jätte sjuk eller är fortfarande. Det kan man verkligen inte tro, hon är hur pigg som helst och hur glad som helst. Stackarn. Jag har nog inte förstått det ännu för igår var hon som vanlig helt glad och viftade i svansen. Ja hojj... Madde ville ha med mig idag när hon skulle och jobba så jag följde med men mest som moraliskt stöd. Det tog mycket snabbare än vad jag tänkt så jag tyckte att vi behövde en mjukglass så det vart min frukost men gott var det. Sen nyss har jag kommit hem från pappa och anneli har varit där och ätit. Grillat och sen mansika och gädelö. Gott! Just nu sitter Stian och spelar gitarr och Alvin skriker fast tror han försöker sjunga eller något men det låter fint. Perfekt nu när våran glada granne är hemma, hade inte förvånat mig om hon hade börjat banka i taket. Nu ska jag ta och kika runt på internätet ett tag innan det blir sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0