19 augusti

Sådär det känns bra det här att ha internet igen. Det känns som att man ligger hur mycket efter som helst, jag brukar alltid läsa tidningen på morgonen inte ens de har jag kunnat göra. Jag ligger efter i paradise hotel och alla bloggar jag brukar läsa. Så nu har jag mycket att göra. Igår var jag på sex månaders kontroll med alvin, han fick två sprutor och vägde och checkade hur lång han var. Det gick bra, bara det att dom där sprutorna ska göra han så sur. Konstigt nog har jag inte så mycket att skriva om fast egentligen har jag det men kommer inte riktigt på just nu. Kan ju skriva att jag trivs jätte bra i den nya lägenheten och det verkar dom andra också göra så det är ju bra. Idag har jag nästan inga planer alls men dom dagarna brukar ändå sluta med madde och nu har ju malla kommit hem så kanske båda kikar förbi eller något sånt. Har just kommit hem från coop, var tvungen att fylla på med lite mat. Har gått på reserv nu när stian har jobbat för det finns inget tråkigare än att laga mat åt sig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0