24 augusti

Nu har jag varit lite vuxen och gjort bort sånt där tråkigt pappersgrejs och så har jag faktist tro det eller ej fått tag i en person som har vägrat svara när jag ringer. I gatch ya! Ne skojja bara men jag fick tag i dom/den/det efter flera samtal till den där växeln som inte fungerar. skönt nu har jag det ur livet. Ska och köra bil idag så på vägen ner tar jag med mig breven som ska postas. Gud vad jag har blivit seriös, papprena har inte ens hunnit ligga länge innan jag skickar in dom igen. Jag har mognat nå kopiöst mycket. Nu ska jag sluta svamla och vänta på att mads kommer och på tal om mads så börjar ju paradise hotel idag och gud vad jag har saknat det gänget! 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det verkar som att paradise har gått under helgen också, idag när jag tänkte kolla måndagens på tv.se/play fanns det fler än ett avsnitt!

2009-08-25 @ 09:12:27
URL: http://Emiliaheterjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0