30 december

Sådär nu kommer det lite nytt här, har inte haft internet på mer än två veckor så det kan förklara en del. Nu under julen har vi flyttat till en trea, Skönt nu har Alvin ett eget lekrum. Mindre skönt är att vi kom längre bort från stan, men men det är sånt man får ta. Nu är det sista gången jag har flyttat, jag orkar inte med allt pack och slit nå mer. Nu ska jag bosätta mig här föralltid. Fast jag inte trivs så där jätte bra, jag vågar knappt gå ut. Jävla planerna! Ne nu ska jag sluta gnälla. Finns ju vissa som inte har tak över huvudet.

Julen har varit bra, mormors goda mat vart en succe igen. Alvin var inte rädd för tomten och vi alla hade varit snäll i år. Det är en bra jul!
Just nu ligger gossen och vilar, kändes lite väl kallt att lägga ut han i vagnen och sova, -25 visade termometern. Men jag bäddade ner han ordentligt så tror inte att det ska vara någon fara. Grannbebisen ligger också ute och sover så då är jag inte helt ute som låter han ligga ute och sova. När han vaknar ska vi åka upp på stan och köpa lite kläder åt han. Det är så mycket roligare att köpa kläder åt han än åt sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0