1 februari

Nu är klockan efter 8 och min far har inte dykt upp ännu heller så det betyder att han inte kommer. Förstår inte att det kan vara så svårt att ringa eller skicka sms för det kan han ju göra när han säger att han ska komma förbi. Aa man kan inte bli mer är korri på sånt. Jag har ju glömt att skriva om gårdagen, Jag julia och frida var och kollade skoter showen och allt annat skoj så träffade vi ronja och elina där. Fast jag tycker att snöfestivalen bara blir sämre och sämre med åren, när man var liten kommer jag ihåg att det var mycket större. Det var ju ren-race genom stan, massa snö-rutschkanor i ferrumparken och så kom de massa folk och gjorde snöskulpturer. Det är så lite saker som händer i stan så jag tycker att dom kan satsa lite mer när det väl är något. Men det lilla som var i år var väll kul att kolla och det bästa var att jag inte frös som julle och frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0