10 februari

Det märks att jag har ansträngt mig för mycket idag, eller jag hoppas på att det är det. Jag har haft sammandragningar hela dagen i princip eller ja det började någongång när jag stod i trapphuset och väntade på att någon skulle höra av sig till mig och det håller ännu på. Det är ju bara hoppas att det försvinner så jag får sova, det hade behövts kan jag säga. Känner mig allmänt sliten och trött just nu så ikväll blir det en tidig kväll för mig. Känns som att det blir en "kolla" film kväll för mig. Ronja, Mia och Julia kom förbi och det är alltid lika trevligt att ha brudarna på besök. Vi kollade top model som jag inte alls har följt så jag måste ta och ladda ner alla andra avsnitt innan jag kan se vem som vinner. Tur att den nervösa åkte ut, kunde inte alls med henne. Sen gjorde vi inte så mycket mer småpratade mest. Men mysigt var de, och det var inte engångsföreteelse. Det ska jag se till. Min morgondag består av att göra trista saker så måste fixa in något som är roligt fram mot kvällen tycker jag. Ska och handla med mor min på förmiddagen så kan inte sova hur länge som helst heller. Så jag tänkte faktist ta och runda av här och hoppa under täcket!

Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Elina

Åååååh!. Jag vill också småprata juu!!

Så himla less på att sitta i den här hålan. Hade så mycket heldre suttit med er!.

Kram

2009-02-12 @ 07:54:52
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0